Sunday, June 21, 2009

....Bila Malam Menjelma....

Salam semua...
First tyme la wat blog nihh...nk try je sbnrnyee...adelaa bdk tu sebok duk suh aku menulis blog nih....pape pon, thanx my fren Noor Durrah Farahi bt Alias krn kamu tlh memaksaku utk membuat blog n menjadi slh satu blogger dsini...
Agak penat jugak la arini...ke lab sampai kul 7...arini aku buat mikrob...tlg my housemate nye projek....nnt my housemate tlg aku wat frozen sweet dough lakk...kire fair n square la kn...lupe lak nak bgtau nama my housemate tuh...her name is Nadiayana bt Atan...for Nadia,ari selasa ngn rabu tlg I lak ye...mekasihhh...
Aku duk cite psl org len jee...kene perkenalkan diri dulu la kann...Actually, nama diberi Wan Rozainiza bt Wan Ramli...thanx pada my parents sbb bg nama yg sweet nii...hehehe...kawan2 bese pggl aku Jaa...untuk my dad, Wan Ramli bin Wan Jamal, hepy father's day...jasamu akn ku igt spjg hayatku...tak lupe buat my mum also, Rahimah bt Ismail...kalian berdua yg telah mewujudkan aku di dunia yang indah ini...luv u always...n for my little brothers...Iffan n Imran...Kak long syg kamu berdua wlaupn sokmo 'balohh'...
Lorr...xabes ag psl aku...lupe lak...emmm,umoku masih mude...5 ogos nih br je 22thn...still blaja kt UMT...5 julai ni aku dah jd 4th year student food sains...maksudnye dah jd supersenior kpd senior2 la lbh kurang..siap la korg my junior...hahaha...pape pon bdk2 fud sains ni sgt kental....chaiyokkk2 my fren dlm meneruskan projek akhir kalian semua...berjuangla hgga ke titisan darahmu yg terakhir...Panjang bebeno intro nih...mengalahkan thesis aku...Emm, ape nk ckp lg ye...xde da kott...ngantok la pulak...esk nk kene g lab lg...huuuuu....penattt.....
Buat yg tersayang...Aku sayang sama kamoo...Aku kangen bangat sama kamoo....Hepi father's day gak la yerr...
K la...smpai cni je kutt...kte bertemu d lain masa dengan isu2 yg menarek...Cau Cin Cau....

4 comments:

  1. adeyh tlg la jg gune kaler gini..
    saket mate aku...ahaha...
    neway, welcome to the blogging world! ;D

    ReplyDelete
  2. hakhakhak..
    saje nk wi mum saket mate...
    dh aku wt mlm2 ekpong...name dh 'ble mlm mjelma'...hahaha...

    ReplyDelete
  3. jom!!! ahaha!
    buat la karangan lagi weyh..
    huhuuu~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...